úterý 30. října 2012

Review - Zásvětí

 



Název - Zásvětí
Autor - Alexandra Adornetto 
Díl - 2.
Rok vydání - 2012
Počet stran - 346
Nakladatelství - Knižní Klub









Anotace -
Bethany Churchová je anděl, který byl seslán na zem, aby tu bojoval s temnými silami Zla. To, že se zamiluje, součástí jejího poslání nikdy nemělo být, ale přesto mezi Beth a jejím smrtelným přítelem Xavierem Woodsem vzniklo silné pouto. Ale ani Xavierova láska a péče andělských sourozenců Gabriela a Ivy neuchrání Beth před děsivou jízdou na motorce, ke které je přinucena lstí a díky ní se dostane až k samotným branám pekla. Démonický Jake Thorn se nakonec nechá přesvědčit, aby Beth pomohl dostat se zpět na zem. Cena, kterou za to požaduje, však zničí Beth i všechny, které tolik miluje... Příběh, který Alexandra Adornettová vystavěla v knize Zář, první části série, jež se okamžitě stala bestsellerem, se rozvíjí napínavým a nečekaným způsobem. Andělé bojují s démony a moc lásky je vystavena těžkým zkouškám.

Reakce po dočtení -  V pekle sudy válej, ať ta pára stoupá, na stůl nám to dávej, ...

Tumblr_m4543z5lny1qdg6sho1_400_largeVše se zdá být skvělé. Beth žije ve Venus Cove se svými andělskými sourozenci - Gabrielem a Ivy. Zlo je zažehnáno a ve městečku panuje klid jako nikdy předtím. S Xavierem jsou nerozlučným párem a láska je doprovází každým krokem. Ale to skončí s příchodem Haloweenu, kdy se zlo dostává do výhodnější pozice ... a začne to nevinným holčičím vyvoláváním duchů, kdy místo duchů přivolají Jacka Thorna z pekla.

Ten se na Zemi dlouho neohřeje a sebou si do pekla odtáhne i Beth. Peklu všichni říkají Zásvětí. A je to tam úplně jiné než si člověk/anděl může představit. Beth je první nebeský anděl, který se do Zásvětí podíval a touto výsadou však není kdovíjak potěšená. A Jack Thor není žádný bezvýznamný démon, je jedním z Původních padlých andělů a kníže Třetího kruhu. Zásvětí není ale žádná černá díra nebo jen skála a oheň. Jsou tu ulice, pustiny a Jáma, ve které souží duše oheň pekelný. Něco modernějšího? Co třeba diskotéky na kterých jsou hříšné duše nuceny tancovat do konce věků ...

Tumblr_l1lek5bmsx1qzr04eo1_500_largeMezitím, co je Beth vezněna v pekle se Gabriel, Ivy a Xavier snaží najít způsob, jak ji zachránit a jak se zdá, i nebesa nejsou z tohoto počinu pekla nadšená ...že by Ďábel chtěl rozhněvat nebe? K rozpoutání apokalypsy

K druhému dílu jsem přistupovala obezřetněji jak k prvnímu. U prvního dílu jsem byla hlavně uchvácená obálkou, ale celý příběh byl na mě moc takový čistý? :D Zní to blbě, ale nevím, jak jinak to popsat. Možná také nevinný, ale nesedl mi.  Přišli mi, že je děj hodně postavený na téma láska. Ale jinak jsem neměla k Záři žádnou výtku.  Zásvětí se mi líbilo o hodně více. Nevím, jestli to bylo tím, že jsme se dostali do pekla nebo že v knize bylo méně společných chvil Xaviera a Beth ...

140602_largeZdá se mi tu i více akce a konec knihy nás úžasně naladil na poslední díl ... v poslední době se mi daří narážet na knihy, které mají skvěle napsaný závěr. Líbil se mi o kontrast anděla v pekle. Bylo to něco originálního a autorka skvěle popsala rozdíly mezi nebem a peklem. Pokud se ve stejném duchu povede i třetí díl ( nebo možné i v lepším ) tak klobouk dolů ;) 


I když jsem zprvu moc téhle sérii nefandila, tak mě zpráva, že třetí díl Zkáza vyjde až příští rok v srpnu docela rozesmutněla. Ráda bych totiž věděla, co se stane s Jackem, Xavierem, Beth a nebo jak se vyvine Molly a Gabriell ... ne, už ani neceknu, jen si to přečtěte :D 

☺☺☺☺/☺☺☺☺



Žádné komentáře:

Okomentovat