neděle 26. dubna 2015

BOMBový nákup

Takhle jsem si nakoupila ještě na Interbeauty Prague 10.4. se svojí ségrou. Nejvíce mě právě zaujal tento stánek s krásně pestrýma barvičkama. Vybrala jsem si svíčku, okolo které jsem pendlovala tak dlouho, až mě ségra ponoukla ji koupit :D Voní naprosto úžasně a teď se nemůžu dokopat k zapálení :D Spolu se svíčkou jsem si pořídila ještě vonné vosky do aroma lampičky. Malinu a čokoládu.

Kosmetika BOMB je ručně vyráběná s přírodními ingrediencemi. Jsou zde užívány esenciální oleje a co počítám jako obrovské plus je fakt, že tato britská firma netestuje na zvířatech! 

BOMB je ale převážně známá díky svým výrobkům jako jsou šumivé balistiky ( teď opravdu lituji, že jsem si žádnou nekoupila ), mýdla, sprchové gely, masky, interiérové vůně nebo balzámy na rty.

Voní naprosto super, čokoláda mi provoněla celý pokoj ještě na další den. Měli tam spousty další tradičních vůní, ale i těch méně tradičních. Například colu, vánoční perníčky, atd...
 



Znáte BOMB? Máte od této značky něco doma? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat