sobota 2. května 2015

Cinema - Avengers: Age of Ultron





Premiéra ve světě - 13.4.2015
Premiéra v ČR - 30.4.2015
Premiéra v USA - 1.5.2015
Rozpočet - 279,9 milionů dolarů
Tržba za první týden - 201 milionů 
Hodnocení na CSFD - 82%
Hlavní postavy - Robert Downey, Jr.(Iron man) , Chris Hemsworth (Thor), Mark Ruffalo (Hulk), Chris Evans (Kapitán Amerika) , Scarlet Johansson (Black widow), Jeremy Renner (Hawkeye), ...







Oficiální popis filmu - 
Pokus Tonyho Starka o zahájení dosud nepoužívaného programu, nalezeného pod ruinami invaze rasy Chitaury se zvrtne v něco děsivého. Stará parta superhrdinů musí opět spojit své síly, tentokrát v boji proti Ultronovi. Jejich křehké spojenectví zažije nejednu zatěžkávací zkoušku a snaha zachránit svět je dožene až na hranice možností.

Můj názor - 
Opravdu jsem byla natěšená, protože Marvelovky jsou moje srdcovka. Po obrovském úspěchu prvního dílu jsem nebyla přesvědčená jestli se to dá vůbec překonat, ale opak je pravdou. Byla jsem unešená, jaký film je. Plný akce a zvratů a překvapení. Skvělá technika a speciální efekty. I malá romantická chvilka se zde dá najít. 

Avengers zde stojí proti velkému a hrozivému nepříteli, ale i proti sobě. Musejí se vypořádat se svými stinnými stránkami a tím se film stává osobnější. Jedná se o temnější díl s více vyhrocennými emocemi.

Co mě opravdu ale rozhodilo byl fakt, že Iron mana, Rhodeyho a Furyho dabovali jiní lidé. Bylo to uši trhající! Vím, mohla jsem jít na originál - a věřte, že už dvojku Avengers s dabingem nikdy slyšet nechci - ale dosavadní dabing se mi líbil a byla jsem na něj zvyklá už ze samostatných dílů superhrdinů. Po celý film jsem si na to nezvykla. Ale takovéhle mínus se nemůže přikládat filmu. Ale co se filmu může vytknout je to, že i když se mi film opravdu líbil, tak mi přijde, že se za 2 a půl hodiny filmu stalo až moc věcí. Měli podle mě nechat chvíli aby to diváci strávili a došlo jim, co se tam vlastně tak strhujícího stalo. Ale scénáristi tam prdli další akční scénu a další a další...

A další věc, co velice oceňuji tak byla tématika loutek, kdy si vzpomněli na slavného Pinokia a už v traileru můžete slyšet písničku ... Už nehoupám se na nitkách...prostě bomba!

Konec si filmaři nechali otevřený pro nadcházející pokračování se jmény Avengers: Infinity War Part 1 a Avengers: Infinity War Part 2, které by se měly dostat do kin v roce 2018 a 2019. 


‘Avengers 2’ Opening Scene Revealed; Thanos Plans Teased 
  Stará parta ...

The Avengers 2 Age of Ultron Photo Scarlet Witch Quicksilver  612x370 First Official Avengers 2 Photos Include Don Cheadle and New Costumes 
A nové postavy - Quicksilver a Scarlet witch

Avengers Age of Ultron  
Hlavní záporák Ultron 
 
Age of Ultron Avengers Iron Man 
Můj nejloblíbenější?  Iron man!

http://www.pointofgeeks.com/wp-content/uploads/2014/10/avengers-2-cast-at-comic-con-2014.jpg
And here they are...
Určitě film doporučuji!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat